Garantie en klachten
Garantie
De sieraden van Ace of Cups Jewellery worden met veel liefde, aandacht en zorg gemaakt en Ace of Cups hecht veel waarde aan een goede kwaliteit van haar producten. Het kan in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat er toch onverhoopt iets niet goed blijkt te zijn met uw aankoop.
Wettelijk gezien bent u verplicht om dit binnen twee maanden na constatering van het gebrek bij ons te melden. Maar ook na deze twee maanden is het mogelijk bij Ace of Cups melding te doen wanneer er iets daadwerkelijk mis blijkt te zijn met het product.
Ace of Cups zal hierop contact met u opnemen en u vragen de oorbellen op te sturen.
Wanneer de schade of het gebrek is vastgesteld en onderzocht, en blijkt te zijn voortgekomen uit bijvoorbeeld een zwakte in het materiaal wat niet had mogen voorkomen dan zal Ace of Cups indien van toepassing kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging van het sieraad of een bepaald onderdeel ervan.
Indien nodig zal in overleg met de klant naar een andere passende oplossing worden gezocht of het aankoopbedrag zal gedeeltelijk of in zijn geheel worden teruggestort.
Klachten
Ace of Cups hecht veel belang aan een goede klantenservice en doet er dan ook alles aan uw bestelling en een eventuele retourzending zo goed en prettig mogelijk voor u te laten verlopen.
Het kan echter voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We willen u in dat geval vragen, en raden u ook aan, om klachten altijd eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@aceofcupsjewellery.nl .
Op deze manier stelt u ons in staat in alle redelijkheid een oplossing of tegemoetkoming te bieden voor een voorkomend probleem. Ook is het voor Ace of Cups belangrijk op de hoogte te zijn van een eventuele klacht, zodat een soortgelijke klacht in de toekomst voorkomen kan worden.
Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.